طاهاطاها، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

پرنس طاها

خاطره اولین لگد زدنت

1392/8/6 17:07
نویسنده : مامانی
322 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرم

 


میخوام برات اولین باریرو که لگد زدی تعریف

 

کنم. توی هفت ماهگی پا گذاشته بودم

 

یعنی دقیقا توی اولای شهریور بود.

 

مامان جون تازه اومده بود خونمون باباتم از

 

سر کار اومده بود و نهار خورده و خوابیده

 

بود.که یهوووو.............

 

احساس کردم لگد زدی

 

سریع دستمو گذاشتم جایی که لگد زده

 

بودی به بابات نگاه کردم .

 

نتونستم جلوی خوشحالی خودم رو بگیرم با

 

صدای بلند باباتو از خواب بیدار کردم مامان

 

جون هم انگار برق

 

گرفتش یهووو گفتم لگد زد.

 

بابات دستشو گذاشت رو شکمم و تو هم یه

 

لگد جانانه زدی فکر کنم به بابات دست

 

دادی به معنی این که

 

اومدی بیرون با هم دست به یکی کرده و

 

منو ازیت کنین . بابات گفت اره زد مامان

 

جونم خوش حال شد من و

 

بابات شروع کردیم خندیدن فکرکنم توهم اون

 

تو می خندیدیدی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پرنس طاها می باشد